На цей факт, звертали свою увагу найвеличніші європейські мислителі, про що свідчать ці, відомі кожному мудрі слова:
"Как корабль вы назовете, так он вам и поплывет";
чи:
"The Naming of Cats is a difficult matter,
It isn't just one of your holiday games...";
або:
“я б не радила займатися справами які закінчуються на -єц-. Це погано";
та:
"That which we call a rose
By any other name would smell as sweet..."
Втім, остання цитата до справи не відноситься.
Так чи інакше, цілком ясно, що вдала назва – вже половина справи. І насамперед, це стосується газетних та журнальних статей.
Минулого року в польському Newsweek була опублікована стаття, про те як організована злочинність вкладає гроші в будівництво, таким чином відмиваючи нечесно нажиті фінансові блага. Назва статті, на мій погляд, може слугувати прикладом того, як треба. Ось він, шедевр редакторської думки - “Soprano Development”.
Дуже гарно і дуже ніжно :)
Немає коментарів:
Дописати коментар