понеділок, 14 грудня 2009 р.

Мої проблеми з The Economist

Засмучений.
Вже четвертий мiсяць не виходить оплатити пiдписку на The Economist. Я змiнив двi картки, два банки та замордував питаннями чотирьох банкiвських клеркiв. Марно. Центр пiдписки The Economist продовжує надсилати листи з повiдомленням, що вони не можуть зняти грошi з моєї картки... Звичайно, є i свiтла сторона, адже прийшли майже всi номери, що входили в мою пiдписку i я не заплатив за них анi євроцента. Втiм, це не вiтшає. Я i надалi хочу отримувати вiд 100 до 120 сторiнок "of wordly wisdom" щотижня, не кажучи вже про доступ до он-лайн архiвiв (особливо цiкавим менi здається роздiл про англiйську мову). Тому маю шукати якихось iнших способiв заплатити за пiдписку. Еххх... А цього тижня вийшов щоквартальний огляд технологiй...

Немає коментарів: