середу, 27 січня 2010 р.

Ще один мій блог

Тиждень тому запустив в експлуатацію блог UK My Love (UKML). Інтерес до Великобританії виник у мене, напевно ще тоді, коли я вперше прочитав оповідання про Шерлока Холмса, а це було давненько. Тема – «Великобританія, любов моя» потребує окремого, великого запису, який я напевно зроблю, щойно відвідаю країну. А поки, намагатимусь щотижня поновлювати UKML новими записами. Вони здебільшого будуть стосуватись політики і зокрема виборів до парламенту, які відбудуться не пізніше 3 червня 2010. Якщо встигатиму – будуть матеріали і про інше – студію Томаса Хезервіка, акторські техніки шекспірівського часу, новітні алфавіти англійської мови і таке інше. Якщо ні – блог може завершиться на другому записі. Але я сподіваюсь на краще :)
Сьогодні опублікував запис про Іракське розслідування та питання, на які можливо доведеться відповідати Тоні Блеру 29 січня.

Немає коментарів: