четвер, 24 червня 2010 р.

Мій сайт – Центрально-Європейське життя


Приблизно місяць тому я запустив сайт Центрально-Європейське життя. Невибаглива назва доволі точно передає суть – ЦЄ Життя про те, що відбувається в країнах Центральної Європи – в політиці, культурі, економіці, суспільстві, регіонах.

Ідея створити такий сайт виникла у мене минулого року, після відрядження до Словаччини. Я тоді зрозумів, що досить мало знаю про життя країни. Точніше нічого не знаю, крім того що столиця Словаччини – Братислава і що класний художник/карикатурист/ілюстратор Shooty – словак. Мої знання про Чехію, Польщу та Угорщину були приблизно на тому ж рівні. І мені прийшло в голову, що було б непогано, якби існувало якесь джерело інформації про життя регіону. Про новини, про те, що відбувається в регіонах, про те як і чим живуть люди, які обіцянки виконують політики, які вистави йдуть у театрах. Список можна продовжувати ще довго, але якщо його скоротити до пристойних розмірів, вийде «про життя».

Помріявши на цю тему доволі довго, я з подивом виявив, що ніхто не читає моїх думок, і такого сайту не створено. Існують російськомовні версії чеських, польських, угорських, словацьких новинарних сайтів. Але вони присвячені лише окремим країнам і розкидані по мережі. Існують випуски теленовин, але редактори орієнтуються або на гучну подію, і чим (далі вона відбулась – тим гучнішою має бути), або на таку, яка пов’язана з Україною. Їх логіка цілком зрозуміла, але на моє переконання, така подача матеріалу створює дещо обмежену картину світу. Зрозумівши, що нема звідки чекати на допомогу, я вирішив створити омріяний ресурс сам.

І створив.

Зараз ЦЄ Життя є дайджестом новин. Головна причина вибору такого жанру – певна обмеженість можливостей робочого колективу сайту, до якого входить одна особа. Тож, якщо ви помітите гмаратичну помиклу у написнанні чи фактажі – будь-ласка повідомте про це. Сподіваюсь, згодом (може раніше) колектив буде розширено, і тоді можна буде урізноманітнити теми. Поки сайт має дві мовні версії – українську і російську. На сайті щодня публікується 1-2 записи-новини, що стосуються політики, культури, економіки, суспільства чи регіонів. Наразі, охоплено Польщу, Словаччину та Чехію. Протягом двох тижнів буде включено і Угорщину. Приблизно в цей же терміни почнуть з’являтись оригінальні матеріали.

Отож ласкаво прошу до ЦЄ Життя.

Буду радий вашим коментарям та пропозиціям по удосконаленню сайту.

Якщо ж ви надумаєте поширити інформацію про сайт серед друзів та знайомих - не зволікайте і не соромтесь це зробити :)

Немає коментарів: