середу, 25 червня 2008 р.

Торговий дім Шлімазл та син. Торгівля оптом, в роздріб та на експорт

Заголовки та назви не менш важливі, ніж те що за ними криється.

На цей факт, звертали свою увагу найвеличніші європейські мислителі, про що свідчать ці, відомі кожному мудрі слова:
"Как корабль вы назовете, так он вам и поплывет";
чи:
"The Naming of Cats is a difficult matter,
It isn't just one of your holiday games...";
або:
я б не радила займатися справами які закінчуються на -єц-. Це погано";
та:

"That which we call a rose

By any other name would smell as sweet..."

Втім, остання цитата до справи не відноситься.
Так чи інакше, цілком ясно, що вдала назва – вже половина справи. І насамперед, це стосується газетних та журнальних статей.

Минулого року в польському Newsweek була опублікована стаття, про те як організована злочинність вкладає гроші в будівництво, таким чином відмиваючи нечесно нажиті фінансові блага. Назва статті, на мій погляд, може слугувати прикладом того, як треба. Ось він, шедевр редакторської думки - “Soprano Development”.

Дуже гарно і дуже ніжно :)


Немає коментарів: