вівторок, 2 вересня 2008 р.

Технічне.

Я завжди мав слабкість до соціалістичних ідей. Напевно, тому мені і подобаються програми з відкритим кодом. Приємно усвідомлювати, що корисні програми можна цілком легально і безкоштовно встановити на своєму комп'ютері (а особливо талановиті можуть їх ще й покращити та переробити під себе, щоб це не означало). До того ж Open Office, Mozilla Firefox, Gimp та інші – зовсім непогані альтернативи стандартних програм. 

Тому, коли вранці почув про браузер від Google, то був певен, що матиму чим зайнятись ввечері.


Інтуїція мене не підвела. Я користуюсь Google Chrome вже цілих 15 хвилин і мені подобається. Найперше, що впадає в око – звільнена велика кількість місця, яка раніше була віддана під верхні меню та інші штуки. А тепер – майже весь екран займає сторінка, яку переглядаєш. Адресний рядок поєднаний з гуглівською пошуковою системою – дуже зручно.

І ще - серед 100 мовних версій програми, існує українська, яка встановлюється за замовченням (приємна відмінність від Safari). Відео-уроки для користувачів початківців також даються українською, що не може не радувати.

Звичайно, це бета версія, і невідомо чим все закінчиться і де мій комп зависне. Ще не розроблені корисні плаг-іни, такі як перевірка правопису, нагадування або світовий годинник. Втім, маючи досвід старших програм з відкритим кодом, гадаю вони не змусять себе довго чекати.

2 коментарі:

Анонім сказав...

Я користуюся ним майже весь день: поки-що ніразу не заглючив. Аж дивно, впеше від софтини самі лише приємні враження

Тарас Фролов сказав...

Приємні враження тривали недовго. Вчора Хроміна почала страшенно зависати, знову повернувся на Файрфокс.
Втім, це лише бета-версія. І судячи з усього фінальний варіант буде надзвичайним.